Isnin, 4 April 2011

Tau x kenapa...?

Salam semua..

Haaa... kali ni aku nak kongsi ngan korang semua tentang layout blogs aku ni.. Aku pilih layout yg menunjukkan biji2 yang berwarna warni tu kerana beberapa sebab yang aku fikirkan iaitu:-

1)  Firstly, kerana biji-biji yg berwarna warni tu membuatkan blogs aku ni nampak ceria dan meriah.. Lebih kurang colourful la kiranye.. Hehehe.. :)

2)  Secondly, sbb aku rasa hidup kita ni pun lebih kurang camtu gak.. Penuh dengan warna warni.. Korang semua sure pernah dengar org mengatakan ttg warna warni kehidupan.. Alahhh.. lebih kurang macam asam garam kehidupan la jugak.. 

3)  Then, warna-warna yang pelbagai tu boleh menaikkan mood happy dan ceria.. Xde la rasa mcm dull jer kan.. 

Haaaa... lebih kurang camtu la sebab-sebabnya.. Ok ker... Layan jer la ekkk... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan